O grupo Aerolab creará unha ferramenta computacional para definir as mellores rutas para os aeroportos de drons

Combinando datos xeoespaciais, meteorolóxicos e de simulación de fluídos

O grupo da Universidade de Vigo Aerolab (Aerospace & Transportation Systems Laboratory) traballa, no marco dun proxecto estatal, na creación dunha ferramenta computacional que, baseándose en datos xeoespaciais, meteorolóxicos e de simulación de fluídos, definirá as rutas máis seguras e eficientes para un vertiporto en cidade, é dicir, para un aeroporto de drons urbano.

O proxecto Mobilidade aérea urbana segura e eficiente en vertiportos baseada en modelos CFD de micrometeoroloxía (Safe-Vertiport) ten unha duración de dous anos, estando previsto que remate en decembro de 2025. Está financiado con 121.000 euros pola convocatoria Proxectos de Xeración de Coñecemento, do Ministerio de Ciencia e Innovación, e o Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional-Next Generation EU. Como investigadores principais están os catedráticos e membros do Instituto de Física e Ciencias Aeroespaciais da UVigo Elena Martín e Higinio González. O enfoque do proxecto é multidisciplinar, combinando persoal investigador con experiencia en sistemas aéreos non tripulados e tecnoloxía xeoespacial (Higinio González, Iván Puente e Luis Miguel González), en modelos meteorolóxicos (Nieves Lorenzo e Inés Álvarez) e aerodinámica, mecánica de fluídos computacional e modelado de orde reducido (Elena Martín).

Ler a nova completa no DUVI.